top of page
Szukaj

Wywiad z Miboy1991 2016/09/18


Ma ponad 14 tysięcy subskrypcji. Jego serial ogląda średnio tysiąc osób. Tworzy rewelacyjne machinimy. Kto to? Oczywiście, że Miboy1991!

  • Jak reagujesz na hejty?

"Staram się nie zwracać uwagi na hejty. Hejterzy ściągają nas w dół. Więc radzę każdemu słuchać ludzi, którzy nas wspierają. Krytyka jest dobra, jeśli jest uzasadniona. Hejt to tylko hejt. Nikt nie potrzebuje negatywnych chwil w życiu."

  • Jak doszÅ‚o to tego, że zaczÄ…Å‚eÅ› nagrywać?

"Po prostu kocham tworzyć historie. To tak jakbym miał własny program telewizyjny. Z wyjątkiem simów. To zapewne więcej zabawy niż prawdziwy program. Oprócz tego uwielbiam to, jako formę wyrażania siebie."

  • Czy masz zamiar robić 4 sezon serialu "Inside"?

"Oczywiście. Cóż... Sezon 4 wychodzi w Grudniu. Jest to jednak jeszcze trochę czasu, ale chcę stworzyć nowy, świetny sezon, dlatego mam zamiar zrobić przerwę od bycia kreatywnym. Jednak będę publikował inne filmy na moim kanale, aby przerwa aż do pojawienia się nowego sezonu była troszkę mniej nudna."

  • Która z twoich machinim jest twoim zdaniem najlepsza i dlaczego?

"Moja najlepsza? "Inside" Dlatego, że to jak moje dziecko. Ten serial wiele dla mnie znaczy. Wyrażam w nim sporą część siebie. Do tego mocno utożsamiam się z bohaterami. O, i jeszcze uważam, że mój nowy teledysk "Change your mind" jest jednym z najlepszych projektów. Myślę, że jest zabawny, odjechany i... tak, jestem z niego całkiem zadowolony."

  • Czy oglÄ…dasz machinimy reżyserów z innych paÅ„stw?

"Staram się trochę oglądać ale rzadko mam czas żeby chociaż obejrzeć coś na Netflix haha.. Nie oglądam innych simowych seriali lecz bardzo lubię oglądać teledyski. One zawsze są zabawne."

  • Ile zajmuje ci caÅ‚y proces tworzenia machinimy?

"Zbyt długo... Cóż, teledysk? To szybszy proces. Jeśli chodzi o serial to pisałem scenariusz do pierwszego sezonu "Inside" rok przed wyjściem czwórki. Więc do teraz jest to dłuuugi proces. Nawet nie zacząłem jeszcze pisać Sezonu 4."

  • Czy z twojÄ… nazwÄ… wiąże siÄ™ jakaÅ› historia?

"Taaak"

  • Czym siÄ™ interesujesz poza nagrywaniem?

"Uwielbiam spotykać się ze znajomymi, chodzić z nimi do restauracji. Mam Netflix od jakiegoś miesiąca i teraz jestem od niego uzależniony. No i jestem zagorzałym fanem Britney Spears."

  • Która część simsów jest twoja ulubiona?

"The Sims 4 oczywiście. Wiem że wielu ludzi je hejtuje, ale jednak do opowiadania historii są najrealistyczniejszą grą."


0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page